Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 16 czerwca 2008

==== Z wycieczki czerwcowej Otwock-Celestynów ====

Nareszcie udało mi się wgrać zdjęcia na picasę z wycieczki rowerowej z początku czerwca. Było nas w Otwocku 9 osób a potem o jedną mniej. Robiliśmy tłum gdziekolwiek się pojawiliśmy...

Otwockie zdjęcia dorzuciłam do kwietniowej galerii z OTWOCKA.

Po Otwocku podjechaliśmy nad jezioro TORFY będące zbiornikiem przeciwpożarowym.

a potem szukaliśmy cmentarza żydowskiego w okolicach Anielina. KIRKUT był w lesie, przepiękny.

A droga była piaszczysta...



A w Celestynowie spotkaliśmy Straszny Dwór. Tak straszny,że tylko ja i Tomi odważyliśmy się go sfocić :)

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 03 lutego 2009 0:16

Może i rezerwat,ale na tabliczce jak wół stało że zbiornik przeciwpożarowy. Nie ja ją tam postawiłam. Pretensje do tego co ją postawił.

nick lavinka
dodano: 02 lutego 2009 21:50

O zgrozo ! Jezioro Torfy to nie żaden zbiornik przeciwpożarowy. Jest to rezerwat. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.

nick adamek
dodano: 18 czerwca 2008 17:07

Tak, to uzdrowisko. Leczą sie tam ludzie z chorobami płuc, głównie chyba z gruźlicą.

nick lavinka
dodano: 18 czerwca 2008 15:30

Ten duży obiekt to zapewne uzdrowisko? Podoba mi się i jeziorko retencyjne też :)

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 18 czerwca 2008 12:41

@Froasia: Bo to nowe jest. Ale nawet ładne :)
@Darek: Odpowiedziałam u Cię na blogu :)

nick lavinka
dodano: 18 czerwca 2008 0:50

Dzięki za pamięc Lavinko :))))))))))
Też lubię Cię odwiedzac (z pisaniem trudniej).
Szkoda, że się z Wami nie zabrałem :( ale też na nudy w weekendy nie narzekam.....
a i ogólnie brak czasu...
Pozdrawiam GORĄCO i jeszcze raz dzięki za pamięc :)

nick darek-big

blog: mywarsaw.blox.pl/html/
dodano: 17 czerwca 2008 21:34

Słuchaj ... ale to jakieś piękne pałace są - nic o nich nie wiem.

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 17 czerwca 2008 10:55

Od prawej:
- lavinki (czarno-szary) i jej brata (srebrny)
- czarna Kona to mojego brata, ale ja jeździłem
- żółty rubeusowy
- a niebieski to chyba Author Pawła

Na Torfach jest zawsze mnóstwo rowerów

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/2008/06/Dzien-Dziecka-od-Otwocka-do-Celestynowa.html
dodano: 17 czerwca 2008 1:50

Wiesz, tam była cała masa rowerów, nie jestem pewna.... z tych na zdjęciu poznaję swój, brata i Tomiego (a właściwie brata Tomiego pożyczony)... ten żółty to chyba Rubeusa... reszty nie pamiętam :)

nick lavinka
dodano: 17 czerwca 2008 0:49

Fajne biki macie :) do kogo należy ten żółty?

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 16 czerwca 2008 20:16

@Kasia: I jeszcze żeby się sypało i rdzewiało :)

nick lavinka
dodano: 16 czerwca 2008 19:14

uwielbiam stare cmentarze, żydowskie i inne obce w szczególności, stare dworki etc. też - w ogóle różne takie starocie;)

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl
dodano: 16 czerwca 2008 19:04

@Wildrose: Nic tylko łapać za rowerek i jeździć. :) Nie wszyscy wiedzą, ale nie przepadam za zwiedzaniem cmentarzy, zwłaszcza wojskowych. Wyjątek stanowią cmentarze żydowskie.
@Igor: No nie wiem, niektórzy twierdzili,że jest tam przerażający domofon i jeszcze bardziej przerażająca kamerka :)
@Hanula: Mnie trochę drażnią proste jak drut kolumny :)

nick lavinka
dodano: 16 czerwca 2008 18:14

Śliczny ten biały dworek - mogłabym tam zamieszkać.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 16 czerwca 2008 17:42

Kurcze, dlaczego straszny? Mam zamiar tam zrobić wesele ;-)))) No to teraz jestem jeszcze bardziej przerażony ;-))))))))

Pzdr - Igor

nick igor

blog: blog.czajka.art.pl
dodano: 16 czerwca 2008 17:12

Oj jak zazdroszczę wypraw rowerowych. Ciekawe miejsca a szczegolnie ten cmentarz mnie zachwycił :)

nick wildrose661

Prześlij komentarz