Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 23 czerwca 2008

===== Magazyn czy fabryczka? =====

Gdzieś za zakrętem Al.Prymasa Tysiąclecia, przy ścieżce rowerowej znajduje się wiele sypiących się budynków. Ten urzekł mnie przede wszystkich czerwoną cegłą. Nie wbiłam się do środka, w okolicy były zaparkowane samochody (mafia?) i wolałam się nie rzucać w oczy. Na zapleczu być może jest jakiś zakład, ale niewiele na to wskazywało. Może jest dalej? Nie wiem, nie sprawdzałam. Jak ktoś wie, nich rozwieje moje wątpliwości...

Oczywiście wlazłam na zardzewiały pomost. Nie zawalił się.

A obok było jeziorko... pełne śmieci...

I było też okienko.

Na dodatek na tyłach budynku stała podejrzana budowla. Co to? Nawet nie próbuję zgadywać...

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 24 czerwca 2008 12:49

Ja? One mi się same pchają w kadr :)

nick lavinka
dodano: 24 czerwca 2008 11:51

Ty to się zawsze w jakichś podejrzanych miejscach szlajasz :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 24 czerwca 2008 0:47

Bardzo możliwe Froasiu, tyle ze bliskośś trasy może zniechęcać nabywców :) Co do nutrii, to nie zarejestrowała żadnych futerkowych :)

nick lavinka
dodano: 23 czerwca 2008 23:09

te klatki to chyba po nutriach.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 23 czerwca 2008 22:54

A może to będą wkrótce luksusowe lofty z eleganckim jeziorkiem tuż obok? :))

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 23 czerwca 2008 22:51

Jest! Czyżby kolejny mount rdzewest do zdobycia? :)

nick lavinka
dodano: 23 czerwca 2008 22:47

O, a na to kanciaste UFO jest drabinka :-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 23 czerwca 2008 22:27

To jest blisko rogu Al.Prymasa Tysiąclecia i Powązkowskiej. Bliżej tego rogu niż fortu. Od fortu dzieli go ulica i jeszcze jakieś zabudowania. Jak wejdziesz na picasę (album Sypie się, podlinkownay pod wpisem) to poszukaj na dole zdjęć, kliknij w któreś i tam z prawej strony będzie mapka z zaznaczonym miejscem.

nick lavinka
dodano: 23 czerwca 2008 22:08

a to nie jest na tyłach fortu Bema?? Jeśli tak, to są to magazyny poforteczne...

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot

Prześlij komentarz