Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 16 lipca 2009

===== Wystawa foto przy stacji metra Młociny =====

Te moje wycieczki do ZUSu robią się coraz ciekawsze. Tym razem trafiłam na montaż wystawy projektów zagopodarowania artystycznego okolicy. 
Nie wiem czy do końca trafiona, poczekam do realizacji.Zapraszam na wystawę zdjeć, które leżą na podłodze i przedtawiają życie w komunikacji miejskiej.Piękne czarnobiałe fotografie,ale lepiej wybrać się tam w pochmurny dzień - jak widać kratownica rzuca zbyt mocny światłocień.
A jak się tylko wychodzi z metra widać piękne ciała ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 17 lipca 2009 22:33

Trzeba było dać się zmoczyć nawałnicy na Mokotowie. Ja dziś mialam przyjemność brodzenia po kostki w wozie jak próbowałam się dostać do tramwaju :)

nick lavinka
dodano: 17 lipca 2009 22:19

Bardzo fajna wystawa, uwielbiam takie plenerowe prezentacje. Ogromnie podobała mi się wystawa podłogowa a autora zwycięskiego zdjęcia uściskałabym osobiście. Tak mi się podobało. Mam też pulę fotek czerwonych stworów, jak upał odpuści to zapodam na O Wiśle, dziś jestem nieczynna. Się rozpuszczam.

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html
dodano: 17 lipca 2009 15:31

@Sad.a.5: Ale Ty się szybko przemieszczasz :)

@Hanula: No proszę, a ja tam ostatnio często bywam w przelocie i nie spojrzałam....

nick lavinka
dodano: 17 lipca 2009 14:55

Ale zbieg okoliczności - u mnie też jest wystawa, ale na stacji metra Świętokrzyska.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 17 lipca 2009 14:10

Wystawy pasjonuja mnie zawsze, dziekiLavinko!:)
Pozdrowienia, dzis juz z domu.

nick sad.a.5

blog: artpoezjaproza.blox.pl
dodano: 17 lipca 2009 11:46

Nie, to po prostu ozdobienie sztuką pętli tramwajowej, autobusowej i stacji metra. Nie wiem czy przejdzie, szczerze powiedziawszy wolę to co jest teraz. ZUS ma swoją siedzibę w pobliskim budynku(obok huty), odnowionym, z klimą :)

nick lavinka
dodano: 17 lipca 2009 10:59

Czy na tych fotkach jest projekt nowej siedziby ZUSu? ::)

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 17 lipca 2009 8:41

Pani ugrzęzła w foliówce ;)

nick lavinka
dodano: 16 lipca 2009 23:33

Fajna wystawa! To ostatnie zdjecie i jego zawartosć szczególnie przypadły mi do gustu! Zapraszam na zwiedzanie słowackiego zamku koło Zborowa w Beskidzie Niskim!;)))

nick slavkosnip

Prześlij komentarz