Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 27 lipca 2009

==== Międzyborów i okolica ====

W celu teleportacji kliknąć w zdjęcie lub kupić bilet kolejki podmiejskiej ;)

Z bloga podróżniczego

Po drodze do Żyrardowa jadąc pociągiem mija się niepozorną stacyjkę w MIĘDZYBOROWIE.  
Można jednak wysiąść i zwiedzić okoliczne piachy i lasy... oraz samotne spalone ruderki... 
Albo też można pojechać na południe, do Starych Bud w poszukiwaniu drewnianych domków i uroczych przydrożnych kapliczek.

2 komentarze:

lavinka pisze...

Obejrzalam na Picasie tez zdjecia, fajne miejsce :)
I ten malutki budynek stacji ciekawy!

autor wildrose

blog: mammamia2.blox.pl
dodano: 28 lipca 2009 9:53

A ja postaram się raz na jaki czas coś tu wrzucić :) Jak obrobię resztę zdjęć. Chwilowo na tapecie jet Wałbrzych :)

autor lavinka
dodano: 28 lipca 2009 9:15

Piękna jest ta Twoja galeria zdjęć. Jest czym oka nacieszyć, a i w zadumę nawet popaść. Dzięki za nie. Będę do Ciebie częściej zaglądać. Pozdrawiam!

autor bajkopisarka771

blog: wp771.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 23:24

Nie wróży mu to dobrze jeśli zamknęli poczekalnię :/

autor lavinka
dodano: 27 lipca 2009 22:10

To ja znalazlem jeszcze relacje ze styczniowych wydm :-)
http://meteor2017.fm.interia.pl/teksty/miedzyborow_2006_01_15.html

A budyneczek byl normalnie otwarty, nie wiem dlaczego go teraz zamkneli. Tam jest kasa i poczekalnia z piecem kaflowym. Tylko po remoncie wywalili z poczekalni lawke :-(

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 27 lipca 2009 19:53

Jak to po piachu, ciężko i powoli. A miejscami trzeba było.. pchać :)

autor lavinka
dodano: 27 lipca 2009 19:38

Jak ci sie jechało po tym piachu?

autor slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 17:51

Po piaskownicy to ja wolę się tarzać ;)

autor lavinka
dodano: 27 lipca 2009 17:48

Stacyjka, jak stacyjka, ale po takiej piaskownicy to bym sobie pospacerował

autor Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 11:58

Szkoda,że nieczynny.... taka fajna kafejka mogłaby tam być....

autor lavinka
dodano: 27 lipca 2009 11:29

Te wydmy to nie byle co, tylko "zespół przyrodniczo-krajobrazowy Wydmy Międzyborowskie"
http://www.zsp_miedzyborow.republika.pl/wydmy/index1.html

A budyneczek, to stuletni budynek przy kolei warszawsko-wiedeńskiej

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 27 lipca 2009 0:56

Akurat dziś odsypiałam wczorajszą wycieczkę. 70km to jednak nie przelewki. Myślałam,że dziś myknę z koleżanką do Podkowy Leśnej, ale pogoda i mój ból głowy pokrzyżowały moje plany... a prawie bym jechała tym do Skierniewic ;)

autor lavinka
dodano: 27 lipca 2009 0:51

Międzyborów to co prawda tylko przystanek osobowy, ale poczekalnia jest rzeczywiście bardzo zabytkowa. A ja dziś robiłem rundkę do Skierniewic - i gdzie was znowu wcięło?

autor marek.leg

blog: 1435mm.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 0:26

Do tej pory była dla mnie tylko białą plamą na mapie. Cieszę,że mogłam ją objechać, bardzo odprężające pejzaże :)

autor lavinka
dodano: 27 lipca 2009 0:23

Urocza stacyjka, kapliczka i cała okolica!:)))

autor slavkosnip

lavinka pisze...


dodano: 27 lipca 2009 12:44

Sklep jest przy ul. Wiktorskiej 89. Już znam jego ofertę! Ale wybiore sie tam fizycznie popatrzeć! Dwa rowerki sa po 400-500!Chcę zamienic rower syna na inny! Ciekaw jestem czy sie da!

nick slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 12:36

Dzieki za informację! Sprawdzimy zaraz co tam w trafie piszczy!:))))

nick slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 12:04

Ten sklep to milou.pl

nick lavinka
dodano: 27 lipca 2009 11:41

Piekne okolice. Wcale ich na razie nie znam ! Trzeba sie kiedys bedzie wybrać! Mam pytanie! Coś wspominałaś o sklepie rowerowym gdzie są tanie holendry i inne rowery (po 400 zł zdaje się). Mogłabys podać jego adres! U mnie na sobieskiej grzybobranie w srodku mokotowa!!:)))

nick slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2009 9:11

sympatyczny kolaż.

nick sikor-world

blog: sikorworld.blox.pl

Prześlij komentarz