Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 23 maja 2018

== CXXVII Akcja GTWb - "Randka z Warszawą" ==

Spóźniony wpis, bo się nie wyrobiłam weekendowo. Gdzie się udać na randkę ze stolicą? Oczywiście nad Wisłę, przynajmniej ja tak zawsze kojarzę wyprawy nad rzekę. Kiedyś tu tak śmierdziało, że był to najgorszy pomysł z możliwych. Ale minęło kilka lat... no dobra, ze dwie trzy dekady... i jest prawie tak, jak powinno być. W każdym razie idzie we właściwym kierunku.


3 komentarze:

Marcin pisze...

Niech jeszcze postawią kosze na śmieci i kible z prawdziwego zdarzenia.

lavinka pisze...

A kibli nie ma w knajpach? Wiesz, ja tam się pojawiam głównie spacerowo/wycieczkowo, a potem jadę dalej, to jakoś tego nie odczułam. Z koszami - niestety żyjemy w czasach zagrożenia terrorystycznego, im mniej koszy tym lepiej. :(

Marcin pisze...

Knajp tam jest kilka. Bulwary ciągną się na szerszej przestrzeni. Ostatnio chyba ciut lepiej - byłem na piwie nad Wisłą i zrobili zagłębie toi-toiowe, nawet z wodą.

Prześlij komentarz