Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 10 listopada 2008

==== Metro Stare Bielany ====

No to was znów pomęczę metrem. Co poradzę, że od lat na Bielanach nic się nie działo a teraz nagle tyle nowych obiektów do focenia przybyło? A przecież za chwilę oddany zostanie do użytku nowy ratusz... cywilizacja! Myślałam, że się nie doczeka. Nawet teraz mogę sobie wybrać bank, bo w okolicy ze 4 swoje oddziały otworzyły i wcale nie pod hutą :) 

A stacja metra Stare Bielany jest najlepszą stacją na rozpoczęcie zwiedzania tej gminy. W pobliżu jest ulica Płatnicza, nieduży przytulny Empik oraz tuż obok druga księgarnia, chyba nawet ma większy wybór książek. Jest też herbaciarnia, jest super sam -  f-my Społem. Parę kroków dalej jest plac Konfederacji a w idąc w przeciwnym kierunku dojdziemy do Akademii Wychowania Fizycznego, by nazbierać kasztanów... 

Wszystkie zdjęcia tradycyjnie w albumie METRO

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 15 listopada 2008 21:10

@ToMi: No właśnie potwornie mi się podobają, choc na pozątku myślałam że to zwykły fornir(nie przyglądałam się z bliska). Dopiero Rubeus podczas zwiedzania mnie uświadomił w tym względzie. Lubię szalone pomysły co zreztą widać na http://lavdesign.blogspot.com ;)

@Froasia: Jakie lustra? To są miejsca na billboardy. Chyba,ze mówisz o czymś innym....

nick lavinka
dodano: 15 listopada 2008 13:19

Czy ja dobrze widzę, że tam są lustra? Ciekawe jak je utrzymają w dobrym stanie i czystości. Trochę szalony pomysł jednak ...

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 15 listopada 2008 9:18

A właśnie, a co powiesz o wyglądzie stacji? Mnie podobnie jak tukee tak średnio podobają się te wstawki... to znaczy kształt jest fantastyczny, gdyby były metaliczne, albo np. czarne, może lepiej by pasowały do reszty. Albo gdyby cała stacja była w drewnie.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 12 listopada 2008 13:47

Jednym się podoba drugim nie :) Mnie baudzo :)

nick lavinka
dodano: 12 listopada 2008 7:29

Nawet ladne to drewniane cos :-)

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 11 listopada 2008 15:19

@Byproject: Ja mam taki styl,że mi ludzie w kadrze przeszkadzają :)

@Vojtek:Zgadzam się, to jedno z niewielu miejsc w Warszawie gdzie się odpoczywa :)

@Grycela: Też mam nadzieję, jak będziesz wiedzieć co i gdzie to pisknij na mejla :)

@Tukee: Ta księgarnia mało zarabia, i jest ciut za duża. Spokojnie możnaby tam otworzyć coś na kształt czytelni czy kafejki dla czytajacych :)

@Hanula: Mam zupełnie inne odczucia :)

@Hagen: No właśnie z ankomatami tak różowo nie jest, nie zarejestrowałam narazie zewnętrznych, taki jest tylko w Żuberku(PKO.S.A.). Ale,że większość nowych odziałów istnieje od paru tygodni to nie można wymagać cudów. Nawet ich jeszcze nie ozwiedzałam dokładnie, trza bratu nowe konto założyć na firmę.

nick lavinka
dodano: 11 listopada 2008 11:30

Tak zachwalasz Bielany, że chyba trzeba będzie się tam wybrać. Piszesz o bankach, to moze i bankomat tam będzie :). A wystrój metra ciekawy. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2008 10:29

Bardzo smutna ta pusta ławeczka...

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 11 listopada 2008 9:57

Ja wole stację Wawrzyszew. Średnio mi się podobają te drewniane wstawki/panele/płaskorzeźby. Ale okolica stacji Bielany jak najbardziej. Byłam w herbaciarni o której piszesz /Hrabia zapraszał/ :), jest uroczo, pyszna herbata i ciasto śliwkowe. A salonik na piętrze jak w babcinym pokoju. Ma swój urok. Księgarnię też odwiedziłam ale panie strasznie tam smutne, może ze względu na paskudne światło wyglądały szaro i nierozmownie. Miłego dnia Paulinio :)

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 11 listopada 2008 9:55

No fajnie, to ja już niedługo, bo na Boże Narodzenie rozpoczynam zwiedzanie Bielan. Już się cieszę. Mam nadzieję, że herbaciarnia będzie otwarta, bo przyda się na wypadek dużego mrozu.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2008 9:08

Hej Paulinko!
tez tu byłem. Podoba mi się. I metro jest bardzo praktyczne. Korzystam z niego. Męcz dalej pobytem na Bielanach. na Bielanach się odpoczywa:)
Pozdrawiam Vojtek z Żoliborza

nick Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 11 listopada 2008 8:08

Tak pustawo jakoś...

nick byproject

blog: piaseczno.blox.pl/html

Prześlij komentarz