Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 27 lipca 2008

====== Powrót detali... ======

Cieszy mnie,że architekci pomału przestają tworzyć pod Ytong i nareszcie robią coś co jest ozdobą samą w sobie... i nie wygląda jak z przeceny w supermarkecie... zachwyciły mnie te barierki...



Sam budynek też niczego sobie, ale trochę na siłę wciśnięty między szkołę a domy jednorodzinne.. to zapomniany kawałek Bielan, bywam tam ze względu na przebiegającą tuż obok trasę rowerową do pl.Wilsona...




Zdjęcia czarnobiałe, bo zapomniałam przestawić balans bieli i wyszły wściekle błękitne :)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 30 lipca 2008 14:51

No i najważniejsze, nie w nadmiarze :)

nick lavinka
dodano: 29 lipca 2008 11:18

Przyznaje Ci racje, ja tez lubie ozdoby domow, ale... oryginalne, a nie kiczowate i tandetne...

nick wildrose661

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 29 lipca 2008 0:46

Ja bym chciała jakikolwiek balkon :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 22:32

chciałabym mieć taki balkon, zachwycający po prostu :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 28 lipca 2008 19:17

nie właśnie ta wycinanka bardzo pasuje :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 14:55

Elegancko, ale coś mi tu nie gra w motywach roślinnych. Powinny być ażurowe, a najlepiej, żeby jednak były same kratki. A tak to robi wrażenie kurpiowskiej wycinanki która sama w sobie jest ciekawa, ale tutaj nie pasuje.

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 28 lipca 2008 13:40

Nie wiem czy budynek powinien się wyróżniać. Chyba,że pod względem estetycznym :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 11:24

Bardzo elegancki budynek. To przeszlenie też ładnie wygląda. Lubię takie nowe, ciekawsze nieco niż zwykłe kwadratowe. Na Belwederskiej - pomiędzy Chełmską a Goworka postawili taki ładny nowy eksluzywny budynek z zaokrąglonymi balkonikami. Bardzo dobre wrażenie robi i mocno się wyróżnia.

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 27 lipca 2008 10:54

Właśnie dlatego zamknęłam się w domu, tu jest jeszcze wytrzymalnie. Na działencję wybywam koło 15tej....

nick lavinka
dodano: 27 lipca 2008 9:32

A ja myślałam, że w taki upał to TY na działce siedzisz.
Fajne te balkony.
Dziękuję za życzenia.
Dziś u mnie kopareczki dla Ciebie.
Buziaki.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 27 lipca 2008 8:52

@Schwefel: Myślisz,że nie próbowałam? Się robiły brązowo czerwone. Krasnala dało radę jakoś podratować a te wychodziły albo seledynowe albo brązowe. Zieleni niet.
@Yacek:Nie lubię samochodów w kadrze na tle starych domów, ale takie czasy,że nie łatwo coś bez nich sfocić.... tu akurat czarno białe nawet pasują :)

nick lavinka
dodano: 27 lipca 2008 8:45

czarno biale maja wspaniały klimat, niektóre tematy sam robie w B&W specjalnie,
Najlepiej jednak eychodza podbarwione na sepie zdjęcia Starego Miasta, lub innych zakytków pod warunkiem że masz kadry bez samochodow ktore jednak psują klimat zdjęcia...
Jedno z trzy takie ddjęcia mozesz zobaczyć u mnie na Digarcie, wejscie z bloga :)
Pozdrawiam i miłej niedzieki zyczę...

nick Yacek

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 27 lipca 2008 1:57

A wystarczyło robić w RAWach i nie martwić się o WB.

Mi tam bardziej podobają się te polerowane poręcze, bo z tymi kwiatkami to będzie kupe zachodu przy odrdzewianiu i malowaniu.
nick schwefel
blog: schwefel.fotolog.pl

Prześlij komentarz